Bild på leende kvinna som tar hand om sitt dekolletage med en halskräm.
Bild på leende kvinna som tar hand om sitt dekolletage med en halskräm.

Kjøps- og leveringsvilkår

Bestilling

For å gjennomføre et kjøp på exuviance.no må du være over 18 år. Er du under 18 år, kreves foresattes samtykke i henhold til vergemålsloven. Ved å legge inn en bestilling på exuviance.no godkjenner du de til enhver tid gjeldende vilkårene beskrevet nedenfor og bekrefter at opplysningene du oppgir om deg selv er korrekte. Med betegnelsene vi, våre, vårt og oss nedenfor menes HBS Nordic AB.

En bekreftelse på bestillingen sendes til registrert e-postadresse, vanligvis innen noen minutter.

Alle bestillinger anses som bindende. IP-adresse registreres ved alle bestillinger. Har du lagt inn en bestilling ved en feil, må du kontakte oss umiddelbart.

Priser og betaling

Alle priser er angitt i SEK (svenske kroner) inkludert mva. HBS forbeholder seg retten til å gjennomføre prisendringer. Fraktkostnad tilkommer. HBS tar forbehold om eventuelle feil i innhold og prisliste på nettsiden.

Sammen med Klarna Bank AB (publ), Sveavägen 46, 111 34 Stockholm, Sverige, tilbyr vi følgende betalingsalternativer hvor betalingen skjer direkte til Klarna:

  • Kortbetaling (VISA, Mastercard og American Express)
  • Betal innen 14 dager: Betalingstid er 14 dager fra varen sendes. Vilkårene for å betale innen 14 dager finner du [her].
  • Konto: Klarna Konto er en kredittjeneste som tilbys av Klarna og gjør det mulig for kunden å delbetale kjøpet månedlig med minst 1/24 (minst 50 SEK) av det totale utestående beløpet, eller i henhold til vilkårene godkjent i kassen. Mer informasjon om Klarna Konto, inkludert vilkår og Standardisert Europeisk forbrukerkredittinformasjon, finner du [her].
  • Betal direkte: Automatisk trekk fra bankkonto. Basert på AvtaleGiro og kontoen din blir belastet omtrent to virkedager etter at kjøpet er gjennomført eller varen sendt. Vilkår for bruk av AvtaleGiro finner du [her].
  • Bankoverføring: Kontoen din blir belastet umiddelbart etter at bestillingen er lagt inn.

Du finner mer informasjon om Klarna her og kan lese deres brukervilkår her.

For å kunne tilby ulike betalingsalternativer må vi dele dine person-, kontakt- og ordreopplysninger med leverandøren av respektive betalingstjeneste. Vi anbefaler at du leser vår personvernerklæring.

Bruken av disse opplysningene reguleres i henhold til gjeldende databeskyttelseslovgivning og Klarnas personvernpolicy.

Leveringsinformasjon

Normal leveringstid er 1–3 virkedager, avhengig av adresse. Noe avvik kan forekomme. Vi leverer varene med PostNord og levering skjer til postkasse eller hentested, avhengig av pakkens størrelse og vekt. Vi gjør vårt beste for å levere varene dine så raskt som mulig.

For bestillinger under 700 SEK (inkl. mva) tilkommer en fraktkostnad på 39 SEK. For bestillinger over 700 SEK (inkl. mva) er frakten gratis.
HBS er ikke ansvarlig for skade eller forsinkelse som skyldes myndighetsbeslutninger, krigslignende hendelser, brann, arbeidskonflikter, beslag, mangel på transportmidler, generell varemangel eller andre forhold utenfor HBS sin kontroll, som hindrer eller gjør det vesentlig vanskeligere for HBS å oppfylle sine forpliktelser. Det samme gjelder forsinkelser hos våre leverandører som skyldes lignende omstendigheter.

OBS! Husk å hente ut pakken din i tide. Ved retur til HBS fordi mottakeren har nektet å ta imot pakken eller oppgitt feil adresse, forbeholder vi oss retten til å fakturere et gebyr på 200 SEK for å dekke frakt og administrasjonskostnader.

Reklamasjoner og returer

Har du mottatt en skadet vare eller mangler en vare i din bestilling, må du registrere en reklamasjon. Reklamasjon av defekt vare skal skje så snart feilen oppdages og varen vurderes som defekt eller uegnet for sitt tiltenkte formål. Eventuelle feil må meldes til HBS kundeservice innen rimelig tid etter at feilen er oppdaget eller burde vært oppdaget.

Retur kan kun gjennomføres dersom HBS har levert feil vare(r) eller etter beslutning fra HBS om å ta tilbake vare(r). HBS dekker kostnader knyttet til reklamasjon dersom skaden vurderes som en produksjonsfeil. HBS tar ikke ansvar for feil som skyldes skade, slitasje eller feilbruk. Ved godkjent reklamasjon dekker vi relevante kostnader, som for eksempel frakt og tilbakebetaling via samme betalingsmåte som ble brukt ved kjøpet.

Som kunde er du ansvarlig for produktet inntil det er mottatt av vår returavdeling. Pakk godt inn.

Angrerett

Hvis du har angret kjøpet ditt, kan du returnere varene til oss innen 14 dager fra du mottok pakken. I denne perioden kan du sende varene tilbake for refusjon. Vi tar et porto-/returgebyr på 49 SEK.

Vi godtar ikke retur/reklamasjon av brukte produkter som ikke lever opp til forventningene dine. Ved kjent allergi eller sensitivitet anbefaler vi alltid at du tester et nytt produkt på et lite område og venter i 24 timer for å se om du får noen reaksjon.

Kontakt alltid kundeservice før du sender retur – vi sender deg da en returetikett. Produktene må være ubrukte, uåpnede og i originalemballasjen. Du er ansvarlig for varen inntil den er mottatt av vår returavdeling. Pakk godt inn.

Behandling av personopplysninger

Les vår personvernerklæring.


HBS Nordic AB – 556760-4409